Doelstelling
- Het opzetten van websites welke geschikt zijn om een overzicht te krijgen van de beste traveldeals, die door touroperators aangeboden worden.
- Bezoekers actiematige, interessante travel en leisure aanbiedingen tonen.
Strategie
- Uitgebreid onderzoek binnen de travelbranche.
- Het verzorgen van de contacten binnen de travelbranche en haar touroperators in binnen en buitenland.
- Het bedingen van aanbod van touroperators.
- Het voeren van verschillende online campagnes die werden gepromoot via: online reclame, e-mail marketing, social media, vakantiebeurzen in Nederland en België en directe marketing activiteiten.
- Het uitschrijven van de marketingstrategie en business model.
- Het verzorgen van ‘whitelabel’ oplossingen om bereik te vergroten.
- Het opzetten van een web redactie.
Resultaat
- Klantendatabase vanuit niets opgebouwd naar meer dan 1 miljoen nieuwsbriefabonnees.
- Contracteren en acquireren van 95% van de leveranciers ( touroperators & travel /hotel aanbieders).
- Het uitbreiden van 1 ‘inpakkenenwegwezen.nl’ website naar 4 internationale websites ( Nederland, Duitsland, België en Oostenrijk) en uiteindelijk de websites actievandedag.nl en vakantieveilingen.nl.
- Een jaar-op-jaar stijging in het aantal inschrijvers van de wekelijkse nieuwsbrief.
- Een jaar-op-jaar stijging in het aantal verkochte reisarrangementen.